Lyssna

Call for posters

I årets program vill vi bygga in ännu mer utbyte och samtal mellan konferensens deltagare. Detta kommer vi bland annat att göra genom att arrangera en posterutställning, där alla ni som är medlemmar i Svensk biblioteksförening är inbjudna som utställare.

Utställningen syftar till att främja kunskapsöverföring och erfarenhetsutbyte inom vår sektor. Tag chansen att dela med er av erfarenheter från ert bibliotek, berätta om en metod ni använt som ni tror andra kan ha nytta av, eller kanske lyfta en frågeställning som ni vill jobba vidare med och vill ha input till. I konferensens program kommer en timme att avsättas specifikt för rundvandring i posterutställningen.

Vi kallar det posterutställning, men vi uppmuntrar också andra sätt att presentera på. Vill ni visa film och behöver en skärm? Är ert bidrag ett fysiskt objekt som deltagarna kan känna på irl? Alla idéer är välkomna!

Alla bibliotek som deltar i posterutställningen erbjuds reducerat pris på konferensbiljetterna (max 2 personer/poster).

Är ni intresserade av att delta eller har frågor?

Kontakta Jenny Poncin, projektledare Biblioteksdagarna