Datum för evenemanget: 17 maj, 2021

Anmälan Branschdagarna

Nu kan du anmäla dig till Svensk biblioteksförenings branschdagar, som anordnas digitalt 17–19 maj 2021. Mer information om konferensen hittar du på sidan Branschdagarna 2021.

Till anmälan

Konferenspriser

Enskild medlem: 950 kronor

Student-/pensionärsmedlem: 700 kronor

Ej medlem: 1 400 kronor

Inte medlem ännu?

Bli enskild medlem innan du anmäler dig för att få rabatterat pris plus del av medlemsförmåner under 2021.
Läs mer och bli medlem

Konferensstipendier för dig som är student

Till denna konferens delar vi ut totalt femton stipendier till studenter i biblioteks- och informationsvetenskap. Ansök om stipendium och invänta besked innan du anmäler dig till konferensen.

För stipendierna gäller följande:
  • Stipendiet ger kostnadsfritt deltagande i konferensen (värde 700 kronor för studentmedlem).
  • Du är behörig att söka om du är inskriven vid någon av de svenska utbildningarna inom biblioteks- och informationsvetenskap.
  • Vid ansökningstillfället ska du vara enskild medlem i Svensk biblioteksförening. För en student kostar det 175 kr/år. Bli medlem
  • Kansliet avgör vilka ansökningar som beviljas. Besluten motiveras inte och kan inte överklagas.
  • Ansökningarna behandlas löpande.
  • Om du blir stipendiat får du en anmälningslänk/kampanjkod att använda vid anmälan till konferensen.

Ansök om stipendium