3 dec, 2019

Anmälan 2019

Tack till alla som deltog under Forskardagen 2019! Det blev en fullsatt heldag om hållbar utveckling, med fantastiska talare och engagerad publik.

Välkommen att anmäla dig till årets Forskardag 2019!

Under konferensen presenteras aktuell forskning på temat hållbar utveckling. Årets Forskardag äger rum på Citykonferensen Ingenjörshuset i Stockholm tisdag den 3 december. I konferensen ingår vegetarisk lunch samt eftermiddagsfika. Antal platser är begränsat, och sista anmälningsdag är 18 november. Observera att anmälan är bindande.

Enskild medlem i Svensk biblioteksförening: 1 200 kronor
Pensionärsmedlem: 500 kronor
Studentmedlem: 500 kronor
Icke medlem: 1 700 kronor

Till anmälan     Till programmet

För studenter

Du som är student inom biblioteks- och informationsvetenskap kan söka vårt stipendium för kostnadsfritt deltagande i konferensen och ekonomiskt stöd för övriga omkostnader, upp till 1 000 kronor. Skicka ett mejl till oss och berätta vilken utbildning du går och en kort motivering.
info@svbib.se

Inte medlem ännu?

Passa på att starta ditt medlemskap nu, och få reducerat pris (1 000 kronor) på konferensen. Enskilt medlemskap kostar 350 kr/år, och innebär tillgång till alla våra expertnätverk, reducerade priser på våra konferenser, chans att söka stipendier, och vår tidning Biblioteksbladet hemskickad med åtta nummer/år.