Lyssna
03 Dec

Välkommen att anmäla dig till årets Forskardag 2019!
Under konferensen presenteras aktuell forskning på temat hållbar utveckling. Årets Forskardag äger rum på Citykonferensen Ingenjörshuset i Stockholm tisdag den 3 december. I konferensen ingår vegetarisk lunch samt eftermiddagsfika. Antal platser är begränsat, och sista anmälningsdag är 18 november. Observera att anmälan är bindande.

Enskild medlem i Svensk biblioteksförening: 1 200 kronor
Pensionärsmedlem: 500 kronor
Studentmedlem: 500 kronor
Icke medlem: 1 700 kronor

Till anmälan     Till programmet

För studenter

Du som är student inom biblioteks- och informationsvetenskap kan söka vårt stipendium för kostnadsfritt deltagande i konferensen och ekonomiskt stöd för övriga omkostnader, upp till 1 000 kronor. Skicka ett mejl till oss och berätta vilken utbildning du går och en kort motivering.
info@svbib.se

Inte medlem ännu?

Passa på att starta ditt medlemskap nu, och få reducerat pris (1 000 kronor) på konferensen. Enskilt medlemskap kostar 350 kr/år, och innebär tillgång till alla våra expertnätverk, reducerade priser på våra konferenser, chans att söka stipendier, och vår tidning Biblioteksbladet hemskickad med åtta nummer/år.