Regionföreningen Stockholm Uppsala Gotland inbjuder till vårutflykt torsdag 24 maj 2018 kl 18:00.

Denna gång besöker vi Bror Hjorts hus i Uppsala och får en guidad visning! Vi har 25 platser till visningen och tillämpar först till kvarn-principen.
Om Bror Hjorts hus på museets webbplats (nytt fönster)

Anmäl er senast 20 maj 2018:
Till anmälan (nytt fönster)

Om intresset finns går vi efteråt till en närliggande restaurang och äter gemensamt (på egen bekostnad).

Vägbeskrivning

Museet ligger på Norbyvägen 26. Om ni väljer att promenera från Centralstationen tar det ca 30 min. Bussfärden tar ca 10 min från Stora Torget. Ni kan ta linje 2 (röda linjen) eller 7 (ljusblåa linjen). Kliv av ”Evolutionsmuseet” respektive ”Birkagatan”.

P.s.: Gå gärna med i regionföreningens Facebook-grupp för att få uppdateringar vad som händer ännu lite tidigare Facebook-grupp Regionförening Stockholm/Uppsala/Gotland (nytt fönster)