Nu kan ni se Svensk biblioteksförenings seminarier från Bokmässan 2021 kostnadsfritt i Arkiv 2021.

Under Bokmässan 2021 arrangerade föreningen två seminarier. Under seminariet ”Stärkt språkutveckling med stärkta skolbibliotek” samarbetade vi med Nationella Skolbiblioteksgruppen och delade ut priset för Årets skolbibliotek 2021. Vi presenterade även Svensk biblioteksförenings nya rapport ”Läsning på gång! Aktuellt om läsning i forskning och bibliotekspraktik”.

Nu får alla möjlighet att ta del av våra seminarier! Samtliga program och studiosamtal från senaste Bokmässan finns nu tillgängliga kostnadsfritt på Bokmässans hemsida under Arkiv 2021.

För att kunna se sändningen behöver du ha ett konto på Bokmässan Play. Du kan antingen kostnadsfritt skapa ett konto eller logga in på ditt konto från i fjol. Med ditt konto kan du sedan logga in via din dator, mobil eller surfplatta.

Till Arkiv 2021